Aftonbladet 27/12-08

Såg med en del tankar på denna man som hade sett fram imot en fin jul där han skulle få ett till barn med sin tjej ..  Hon skulle ev föda den 22 allt var ok , men sedan kom det problem hon bara rasade ihop . Både fru/sambo och barn dog i armarna på han ... Så vilken julhelg han fick , fy fan .. Och sen klagar jag  på min sk helg ? Blir en aningen patetiskt , jag har iallafall livet i behåll och en del poitiva saker att ev se fram till ? Och sen sitter jag och gnäller i min blogg , URSÄKTA MIG  .... Jag lider med denna kille , vad han ska gå igenom med alla tankar och tala om för sin lilla flicka som de hade vad som hänt .. Varför ????  Om det ändå fanns nån djävla rättvisa för en del ..  Men ja men det finns inga ord .. Men han fixar det nog , livet som sagt går vidare ? Så måste man tänka ,så gör jag med alla motgångar som är små ,om man ser hur det går för vissa andra .. //  Nej nog med sorg nu .. Vi ska gå med högt huvud och gå in med positiva tankar inför nya året 2009 som ska leda till skratt och glädje för oss som tycker 08 blev dumt .. Tänk på det // mcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0