Dan före dan Nyår ..

O Ja .. fick ett inlägg om att man inte ska lägga in för mycket info ?? Ja i och för sig .. Men har inte belyst detta i sak trots allt .. Men men varför ska man inte få skriva ? .. jaja ok det var som det är ? Men när det är en allvarlig sak tyckte jag det var ok trots allt .. Men det är att säga det kommer iallafall fram till sist och då är det väl bra att ha rätt info utan att alla ska tolka som fan läaser bibeln? ... Men för att såra igen ? Läget är inte bättre för man ska tycka att jag lämnar ut personliga saker på bloggen ??? ..Man får väl ändå se det goda med att det finns en del som bryr sig om saken ?? Eller ??
Jag vill ju bara att man ska se hur örättvis gud och alla gör det för oss människor .. Läget är inte förändrat för denna sak utan därimot .. Men det finns saker som måste lyftas upp i allas ögon , och att det finns ev ett allvarligt fel som kan ha haft viss betydelse .. När man söker till vården och sen får detta svar .. Kommer ev på insändar sidan i vår lokal tidning, och det finns en del som inte har denna tidning då är det väl bra när man ska ta upp såna saker på en blogg utan att vissa anhöriga ska kommentera här att jag lägger ut för mycket ?? Eller ?? Ska vi acceptera att vi ska inte kan vara säkra när vi söker vård i länet ,utan att man ska riskera livet innan man får hjälp av detta djälva lansting ? .. I dag ska allla veta att jag får fanimig inget gjort tänker bara på Tessan .. Jag är så djävla lessen .. Man får inte vara glad tydligen ??
Och jag vet ja vet man ska se positivt på saker ..Men hur ska kunna göra det .. Jag har inte med denna sak att göra .. Nä det ska jag inte ..Ja men tyck det då ?? Men jag har ett gott hjärta .. Bara det ska väl ge +++++ 5 Plus .. ..
Men vi får väl se hur nyår blir ? Som det ser ut med prognosen jag fick idag ser det inte bra ut ? Jag får väl skrika ut från baksidan på lägenheten om hur djävligt det är ..Att bara sitta och inte veta om det går åt fanders .. Vi vet o då säger jag vi .. en del anhöriga jag tar mig den friheten att kalla mig det .. Att det inte är klart om hon ska vara kvar ? Det beslutet tar man under kvällen ? .. Så då vet jag inte vart jag ska åka ?? Uppsala , stockholm , eller annanstans .. Har inte hört något än .. Då är kl 22: 20 ..En bild på slutetSå kan väl se det nu ... // micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0