julafton 08

Jaha då har man träffat sin bror m fru+hans barn ok (20,22 år men ändå.. Bilderna är från min mamma , ok men sen är det som det är man får välan se det som man är ledig som en vanlig helg lör-sön..
Men helt klart är det väl så att vissa traditioner är väl på julen träffas man som i filmen " Tomten är far till alla barnen" trevlig som de har trots alla exen kan man väl ha roligt .. Ok detta är ett filmmanus ja vet .. Är nog i praktiken inte bra att förstöra julen för barnen nej helt klart ..Men jag känner mig lite som i flmen , jag har slagit upp en grogg och säger som ekborg där i filmen och skålar till alla i norberg o fagersta .. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA BUKSVÅGRAR  ha ha .. nu ska jag lägga in en fin slutbild och börja skriva mer på min sk bok om mig ..   ha det bra så hörs vi senare eller i morgon // micke

Kommentarer
Postat av: Hasse

Hej Bylle...

God Jul på dig från oss i Kärrgruvan..

2008-12-24 @ 22:54:13
Postat av: micke

Tack ska du ha "" Tack desamma även om inte du hör till mina svågrar ha ha // micke Bylén

2008-12-25 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0