Söndag 14/12-08

Ja då är det  snart slut på helgen och en ny arbetsvecka ska börja .. Ja sen börjar det snart bli jul (inte som förra året) men man får väl stå ut och göra det bästa av det .. Men man får väl vara nöjd med det som erbjuds trots allt , men vill nog ha en annan jul där man får skämma bort en trevlig person som vill vara med mig i dag som natt ..
Göra som jag skrev förut i början , väcka en ny bekantskap med en skinksmörgås och denna gång även nämna att jag älskar dig över allt .. Och vi kan mysa in julen med att ge varann en fin klapp (på baken) he he nej då .. Kanske en riktigt önskeklapp från dig typ en resa över nyår eller du vill ha ett smycke ? Inte vet jag ? Bara du känner att du är älskad av mig skulle jag ta ner månen om det var det du vill ha .. Men den bästa klappen är väl att du har mig din klapp inlindad i papper om så behövs hehe ... hörs // micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0