tisdag 2/12-08

Ja då har man övningkört kanske för sista gången he he.. Jag håller tummarna att Emelie klarar sitt körkort i morgon , teorin är klar så det ska vara på körningen som det ska skita sig .. Men enl körskolan ska det enl henne vara 99,8% klart att det ska gå vägen .. Men man ska inte sälja björnskinnet innan den är död ? Annars blir det jobbigt att flå den ? .. Ha ha ... Men annars är jag glad för en sk överaskning som inträffa en person visa ett djävla stort hjärta i dag ? .. Det gjorde mig så glad att få den responsen .. Klara mig nog bättre nu med en del inköp som jag trodde skulle skita sig .. TACK ... För du finns .... Nu ska jag även se till att man kan sitta och mysa inför vår julfest på lördag .. Atlas Copco bjuder på julmat och lite samvaro på lördagkväll .. Men detta inlägg ska jag äta sen ska jag lägga in lite mer /// Klar slut ..tittili tut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0