Tisdagkväll/Natt

Varför ska allt vara så djävlig ibland??  Kolla in på  emelies sida hon hade varit på tessans dotter amandas lucia ..  Gjorde lite mer glad men som det står på nästa bild så ska man väl känna när det är lite motigt ?  Men som alla som känner mig som en glad skit kanske det finns lite... I ´m so sorry ..Sad .. i själen när man upptäcker saker som går lite en i mot ? .. Men ska nog komma över detta oxå som allt annat som varit lite skit ett tag .. Man får väl gå lite på hur sa nu våran Vd förra måndagen .. " citat "  Det är som man tänker hänga sig i gradinsnodden" ok inte så illa men .. Varför ?? Vad har jag åstakommit med mitt liv ibland tänker man ??? Finns ljuset i 09 trots kriser etc..??? Ja det då man får gnistan tillbaka ..
Vad gömmer sig efter nyår ?? Kan inte låta bli och vara så djävla NYFIKEN .. (som jag är ha ha ) FAN men det är så kul att vara det eller hur .. Skulle man bara hänga med huvudet då får man inte reda  på det .. Nytt citat " min käre Uggla Varför ta livet av sig när man inte får höra snacket efteråt " NEJ så är det , man får inte reda  på ett svatt .. ha ha
Ok nu kan man känna man kan se på 09 trots allt .. // Gonatt  klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0