Avhopp VIK

ja har fått en ledsam nyhet ..  De finns en del djävla puckon som har förstört för laget genom att hota tränaren Johan Tornberg .. Man blir så djälva trött .. !!!! Varför ska det finns så stora jubelidioter som ska hålla på , nyss var det Aik , Djurgården etc.. I fotbollssidan som har psykat bort ledare ... Och nu ska det även finnas såna i länet ,man trodde det var mest i storstads fenomen att ha såna i fanklubbar .. Det är inget som jag tycker är bra ändå ..Men som sagt det har varit mest i fotboll som de har hållt på .. Jag skrev en insändare i VLT om en händelse som händ för ett par år sedan .. Det var match mellan VIK - LIF  .. Jag åkte ner tii rocklunda med min då 7-8 åriga dotter som höll på Leksand .. Vi hade gott humör jag på att det skulle bli en lätt vinst för VIK ... Men vi tog oss in på ståplatsläktaren , det var lite folk som tydligen höll på VIK men det kan väl inte vara problem tänkte jag ? Men döm om min förvåning? Vad skräna ett sk pucko som tydligen finns kvar än (övervintrat i lokalen) på läktaren .
Fiskmåsen nej inte tala illa om dessa fåglar .. Idioten skrek .."  Försvinna djävla leksandshora från läktaren..""
Men du sa jag då  .. Du skriker inte så till en så liten och överhuvudtaget sånt till en annan supporter .. Man ska kunna gå på match och kunna umgås ändå..
Även om man nu måste hålla på Leksand just då..
Så upp nu alla som har mer än en hjärncell i skallen .. Visa ert missnöje !!!   NU FÅR DET FAN VARA NOG !!!!
Man ska kunna gå på match utan man ska riskera att bli hotad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0