hyreslägenhet

Idag kom jag på hur bra det kan vara att bo som man gör. Man kan liksom bara bo utan större förpliktelser ,men dock finns det en del som kanske inte alla tänker på. Man ska respektera att andra bor i samma hus? Det är det som är det negativa . Men om man ser vad jag hade förr ,då skulle man skotta snö,man skulle klippa gräs (allergier) ja då kan vara lyckligt lottad . Men om man ser på fenomenet att vissa inte kan inse efter 22 ska man inte störa sina grannar ? Ja då är det helt klart bättre med förra boendet, men jag klagar inte det finns kostnader som man sparar ochså.
Men enl prognoserna vill fastighetsägarna i Sverige höja hyrorana med ca 4-5% då är det ett negativt lyft men tror det väger inte upp vad som hade varit om man bott i villaform som bostadsrätten hette förr.
Nej hej hopp nu tar vi nua tag för 2009 som ev kan se bra ut nu när man ochså betalar lite mindre skatt som komunen som jag numer bor i ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0