Insändare FP

jag har lagt mig i debatten i Norbergs politik, fp ledaren har ett tag för debatt med S om att det är orättvis politik som de för.Ja kan till vis hålla med om att i en lite komun ska man kanske inte då hålla på med sk blockpolitik utan göra för komunens bästa, men denna polimik som förs av FP ledaren kommer nog att göra att Folkpartiet kommer att tappa ett kanske  inte får ett enda mandat 2010 .
Men i ochmed jag håller med han gör mig inte till folkpartist utan mina rötter hör nog mer hemma hos V i Norberg iallafall, om den blir införd   kommer nog att bli lite stimmigt från S håll. Men det är ju sanningen som gör ont , i alla de fall vi människor inte vill se när någon tar bladet från mun. Jag kommer stå upp för mina åsikter i detta fall av sk maktmissbruk som har förekommit i Norbergs inrikespolitik ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0