Jehovas

Jaha då var det besök av jehovas vittnen .. Jag hörde det ringde på dörren ! Titta i ögat på dörren, ja där står ett kvinnfolk ser bra ut ? Ok jag chansar och öppnar man vet aldrig . This is your chans of love ?? Ok jag öppnar!! Men nej då ser jag tidningen vakttornet .. Vakna .. shit .. Ja .. Har du sett denna tidning förr? Ja och jag tror inte på detta men ok jag tar den då så de går någon gång .. Min otur verkar förfölja mig .. Om hon ändå haft en hund då hade jag redan satt på kaffe .. Men nu fick ja tjiii .. Ok det  är som kängrun  .. Man gör som dessa man lever på hoppet

Kommentarer
Postat av: Anna

Köp en hund! Världens bästa sätt att träffa folk på! Tänk vad många som är på brukshundsklubben, på promenad och på tävlingar och utställningar. Dessutom har man en vän i ur och skur!

2008-11-11 @ 21:11:23
URL: http://annarassing.blogg.se/
Postat av: Walle

Eller ännu bättre raka av den där reliken från 82 du har mitt i ansiktet och skölj ner den för gott i handfatet!!! vips så kommer du sitta med 2 skökor på varje knä.. Du kommer att ha 4 snigelspår på dina tajta jeans!! KÖR HÅRT MICKE!!

2008-11-11 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0