kommentarer

Jag har sett att man bedömer mig illa ? Man ska väl se hela bilden klar för sig innan man kastar sig in i sidan eller har jag fel?? Enl vissa så blev insändare till VLT illa . Tro ni att jag verkligen skulle göra så ?? Tog bort det nu , men tror mig veta att vissa tar lite saker i övertoner ? Gör vi inte fel saker ibland på krogen , på sms , yes you name it ....
Rasar hela världen ihop för man visar att man inte tycker det ärt rätt att hålla på så där på en match ?? Tycker ni det ???? Ok olyckligt uttryckt av mig , har fått det klart för mig det , men ni som är så duktiga och tror ni lever som ni lär då ... Tänk nu till .. Visa värme och kärlek till varann .. Kyrkan visar förlåtelse till oss människor när vi gör vissa fel .. Ska då ett dåligt ordval betyda att jag är en stor skit , farlig , ja allt ni som läst detta ..?? Jag vill ni ska se hela mig ? Jag är inte så som ni vill se det .. Ok jag är inte felfri .. Är du ? Är ni ?? Ok ni tror det .. Men jag vet vissa skriver sms , säger saker som kanske inte är så där genomtänkta ..Tar han ,hon illa vid sig nu ?? Det vet du inte ?
Nej ni ser man ska inte uttrycka sig om du inte riktigt vet hur är han ,hon ? Jag tycker det var inte bra att skalla ner folk, nej inte det .. Men man blir helt klart förbannat när folk skriker så där .. Vad skulle jag göra springa och be om förlåt för man skriker tillbaka dumma saker när man funderat ett tag .. Men tror mig veta det har nog vi alla sagt och gjort .. har du bett om ursäkt när du i stridens hetta sagt  saker .. Mysan med fler ??

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha du tror verkligen att denna "mysan" finns på riktigt? fråga dina kära arbetskamrater om inte dom ligger bakom kanske "hennes" kommentar......du tar nog allt lite för allvarligt.

2008-11-20 @ 17:33:00
URL: http://emeliejohannab.blogg.se/
Postat av: Leena

Jag tycker i alla fall att du verkar vara en kille med sunda värderingar, jag skulle ha agerat på samma sätt som du! stå på dig!

:-)

2008-11-21 @ 17:45:07
Postat av: micke

TACK Leena .. det värmde .. Fy fan va bra gjort av dig ... Jag får fan tårar av det ...

2008-11-22 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0