Lördag 29/11-08

Hello all peoples !!  Man vill att allt ska bli normalt snart ? Ja visst men det kan vara lite svårt att bara låta negativ ? Men jag är 100% positiv att du finns där du mysiga tjej som bara går o går varför träffar jag inte han med stort H ?
Kan det vara just han på kortet  nej då inte han ? Killen som är på det andra kortet  yes now you talking ? Denna underbara kille .. Nej jag  vill bara skoja lite med er.. Men lite allvar kanske det är trots , ibland är det lite tokigt att bara laga mat, bara ge ömhet till katten och hunden .. Nej va fan det har jag ju inte .. Tur är det väl oxå då behöver man inte få skäll när man kommer hem sent eller glömmer födelsedagar .. Men nu är det så att jag har faktiskt ett bra minne ? Men vad gör det när man inte har någon att komma ihåg det åt ???  Men vi jobbar på det ... Om du kollar in du min gullhöna ,vill jag dig böna o be , tänk vad jag kan dig ge ... Glöm aldrig det .. // klart slut för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0