Lördagen 0801108

Jaha då var det nästan städat i min lägenhet .. Fanns en del tussar som ville upp , men ibland är det svårt att hinna få upp alla när man ska jobba och   ochså hinna städa bort alla tussar och grus som samlas.
Fredagen var lite dryg med att hinna göra en del saker som man inte hinner när man går em skift, men sanningen är man får väl ta sig tid på fm då? Men det kan vara skönt att få vara lat med plocket i en lägenhet, men vad säger man bättre lite skit i hörnen eller ett rent helvete ? Ha ha ja det är väl för mig det finns ett rent helvete ändå utan detta ordspråk .
Men det bryr jag mig inte så mycket om igentligen jag tar saker i den ordning som problemen kommer, men snart ska jag ut och vara handledare för en tjej (min dotter ) som tar körkort .
Sen ska jag tillbaka till plocket med saker som legat efter i kvarten som jag bor i. Klart slut för detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0