Måndag 081110

Jag har sett att jag fått en del kommentarer på min blogg, ja det är bra mera sånt vetja.
Har nu ochså sett marcs blogg, ja kul att få se hur det ser ut på andras sidor,har besökt en del andra ochså för att få lite tips och se hur man ev kan få till min egen sida .. Ja på jobbet har nu vår sem lista för julledigt , är lite svårt att veta hur man vill ha det. Men vi får väl se när chefen sett på önskemålen hur det kommer att bli..
Men vi får väl hoppas att det kommer att ordna sig för alla som vill vara lediga..
Och jag har inte sett någon på min gård än ? men det kanske dyker upp någon mystig person som går ut med hundarna och rastar på kvällen nu idag eller vi får väl sätta på nosen och se om vinden ligger på så man kan sikta någon som drevhundarna gör? Kvinnodoft i morgondiset på tisdagen .. ja ja det är så man får inte släppa på fokuseringen ..

En lite dikt på måndagkvällen ... Det var en doktor med en stor termometer 
                                                          Och jag vet inte vad han heter
                                                          På dialekten kommer han från sunne
                                                          så i sängen behöver man bara ligge å blunne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra.. kör hundtricket, låna en hund av någon.

2008-11-10 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0