Rättelse

Jag kanske ska även nämna detta ochså.   Det fanns även ett inlägg från anna om att man ska skaffa hund ? Ja visst men då ska man även köpa eller ta en på foder ... Jovisst men om man  är djurvän och går skift ,hunden får vara ensam långa stunder inte bra nu med nya lagen att man ska ha uppsikt av sitt husdjur ? Nej inte just nu verkar detta vara en bra lösning .. Men ska vekligen överväga detta vid ändrade hemförhållanden ska jag titta på det att ev skaffa en hund .. Ok då kan väl se att nu verkar jag väl se detta nyktert eller vad tycker kritikerna nu då ??
Att man tar saker på ett bra och humant sätt.. Ja vet att  på kurser + klubbar träffar man nya bekantskaper som ev leder till bra saker .. Ok se detta på mina hemförhålladen just nu under en tid ensam med all vad detta innebär.. Men om nu den där Annelie har en hund kan vi väl se om vi kan komma överens ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0