skolmaten?

Ja då var den med om skolmaten i Fagersta .. Jo jo det är så är maten nyttig i skolan ? Ja inte vet jag men debatten måste lyftas upp för att man ska se om det är så som jag skriver ? Kan vara så att det ligger på så som jag hört .
Enl matakuten att man ska ha en nyttig mat för eleverna , jag hörde mig för om det .. Enligt en granne ,en elev var det si och så med det . Man får väl hoppas att det kan innebära att någon mer hakar på och ser på det problemet .
Jag har inte direkt någon elev som går på skolan eller på dagis just nu ..Men nån ska väl ta bladet i vår komun att se om det finns ett problem eller inte ... Gör inte det är det väl bra ... Men det ska väl inte vara så att man ska äta utemat när man kan kräva att man ska få det på skolmåltider i komunen enlig vår skatt som går för att  betala dessa luncher på dagis och skolan //  klart slut

Kommentarer
Postat av: micke

Ok valfritt

2008-11-24 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0