Söndag 081109

Jag har nu fått till det jag nämnde under lördagen,känns bra att kunna få tid att även sköta det sk hemma arbetet med.
Ok då var det söndag och man ska få till inför en arbetsvecka, man får fundera lite ska jag göra en del matlådor ? Nja det kan vara förnuftigt att kunna känna att man har sådana saker klara under veckan när man kan få mer tid för annat som kan dyka upp? Ja kanske det kommer en förälskelse ramlande ur saker som inte ser just nu? Finns en film som jag skulle vilja nämna som heter " Falling in love" . Det är lite så man ska se det ,man vet inte vad famtiden kan erbjuda ??
Du kanske bara dyker upp .. Ja du ? kah menar dig du som kanske går där? varför har du inte sett mig den där killen som du nu upptäckte var så trevlig, ja den killen han som har den bloggen, han som är på Norrby teater ?
ja ni ser eller du ser vad livet kan erbjuda . Sluta gå och var så  enkelspåriga och låt fantasin flöda och se på varann och låt oss människor låta oss smaka på saker som vi inte låter oss se eller vill se ?
Vi kan väl hoppas att år 09 ska vi ta nya tag och ge varann mer omtanke och kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0