Tankar på hur det ska gå?

Känner just nu att saker inte stämmer med min syn på hur jag tänkt mig ,men man får citera mig själv " Det sista som överger en är väl hoppet på att allt ska lösa sig till det bästa .. Men det sista man vill är att göra mina medmänniskor illa .
Men vad gör man ? Man är dock bara en kille som strävar att göra rätt för mig, men man kan ju inte trolla med saker..
Kunde jag det jobba jag inte treskift på dc ..Nej då skulle jag hjälpa Joe Labero men sina tricks he he..
Men det finns stunder som man får tankar , varför ??? Vad har jag gjort för fel ? Jo det som slår en !!  Man tror för gott om en del , tror inte man ska tro för gott om allt ibland .. Men enl 118100 ska det dyka upp nån som är spännade i mitt liv .. Jo jo vem är det ? Det närmaste jag kan se är väl mer problem ? Nej nu lät det inte bra ? Men idén med denna sida är väl man ska kunna skriva av sig med tankar på en del saker som dyker upp? Ja tror det ? Men då är det väl någon som ska sparka på en som redan ligger ? Man får väl inte sprida negativa saker här ? Och om man är för positiv då är det med fel .. Ja ja det är så säger en del ta inte illa vid dig .. Men jag ska inte uppfattas som bitter nej.. Men undra vad som är tokigt ? Att hålla modet uppe ? Eller kör din stil och gör som du vill ? Det som dock är mina tydliga övertygelse är att är man tillräckligt glad och ser på ljusa sidor ska det nog bli bra ? .. Men nu ska jag lösa mina vissa saker som gnager på mig ... Hoppas det går bra .. Vi ses hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0