Tankar?

Ja då kan man summera helgen lite ?  ja det var bra fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig .. Jag sov lite för länge efter nattskiftet , men är väl inte någon värre katastrof he he .. Lördagen var lite annorlunda men kul med sällskap att jobba på en marknad och prata med en massa folk som tog sig ut i kylan och tiita om de kunde hitta något fynd.. Söndag idag blev klädprovningen på norrby teater inställd ,de hade inte fått fram all kostym för mig .. Sen verkar det bli sämre väder ,skönt att vara inne då burr .. Det som gladde lite var att igår , om nu det var en riktig "leena" som lämnat spår i bloggen finns .. ?? Ok skit samma det var lite upplyftande att se !!  Man får lite mer energi att gå vidare .. Och lämna de domedagsprofeter som tros sig känna mig och sen tro att jag ska vara en idiot .. Ja visst det var dumt att råka skriva så i bloggen .. Men så är det ju .. .. Jag har faktiskt värderingar som ska överväga till det positiva mot det negativa med mer än att man ska djävlas och tro man är bättre än andra ? Titta på hur du / ni gör i vardagen och se att inte vara så djävla trångsinta .. . Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0