Tisdag 4/11-08

Jag då sitter man och ska samla sig för em övningar. Med andra ord betyder det i mitt fall jobba , DC Lagret som det heter som jag jobbar levererar ut produkter för främst gruvindustrin.
Vi är tre skiftlag som ska fixa detta så våra sk kunder får sina beställningar , under program som finns i datan aviker en del produkter i våran lagerhållning därför blir det lite upp och ner på order ut .
Men det är inget större problem om man är på tå när man ska börjar skiftet , men som det är så gäller det att man kanske inte har för många sjuka i olika andledningar .
Men nog om det , För att man ska kunna lätta upp stämningen för att vara en positiv person vill jag ge lite tankar man kan ta med sig in i livet .
Det var en kille som hade dille
jobba är jobbigt man orkar inget
för fan , ska man överleva ska man stå ut
gör det du kan även den djävligaste dan slut
för den som inget gör får ju inget i lön
bara inse numer får stå i sökandes kön
även om man kanske heter krille
eller heter vad man nu ska heta spelar ingen roll
man får då ta jobb och spela på teatern en roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0