Match Eftersnack 081101

Ja då var det lördag ,dagen efter bowlingmatchen mellan DC-OSTP  man kan väl kanske inse att kostymen var lite stor denna gång ,en del oerfarenhet i DC s lag men vi föll med stor kämpa anda.. matchen mellan mig och min kompatant var inte lätt jag har aldrig stått på en bana förut ,men jag spela in på 4 serier 278 poäng ganska bra ,det var ett par strikes. Men han jag mötte slog 5 stikes i rad . Det är var man kan kalla sopa en av banan helt enkelt. OSTP vann med ca 1600 poäng på 16 matcher, men även om vi forlorade så fick vi vandringspriset av en kägla. Vi ska ni ta över staffetpinnen och utmana andra företag i vår för att få kvar denna kägla med gravyr .. Bilder från matchen kanske kommer på bloggen sedan. Men för att kunna se förlusten är det bara ta i och visa att DC (Atlas.copco secoroc AB) inte är ett företag som ska föraktas .. Nej ni nu som tror att ni ska spöa oss , nej vi ska kämpa med en del nya profiler som vi sparat till en annan kamp .. Som jag nämnde tidigare The Match is not over before the fat lady sings.. Ja ni alla som missa denna match synd , men satsa på vårkampen då visar vi upp ett taggat lag som inte viker ner sig för psykningar eller annat som ska v,i detta stora lag från Atlas Copco Secoroc Ab sköte som heter DC Lagret Fagersta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0