Livet

Jag har varit en kille som har  haft en rätt så bra uppväxt,men som för alla andra finns det hålrum i livet så varför klaga? Jag tycker att mitt liv har varit nere och vänt i källaren ett par gånger i min uppväxt, jag förlorade min pappa lite tidigt på 70 talet , så min mamma skulle försöka att få pli på 2 tonårskillar .
Ja det var kanske inte så lätt men ändå gick det med lite kryssande, min bror var väl den mer skötsamma av oss då.
Jag kom i kontakt med en del missbruk som ledde till att man såg baksidan av det mörka.
Man kanske nu med facit i hand kan se att man har lätt att hamna snett i livet, jag tog mig i kragen trots att jag har varit en blyg och tillbaka dragen kille nu kom på andra tankar.

Jag fick lov att lära mig ta för mig i klassen och även som alla andra missanpassade är det svårt att bara ta imot utan kunna slåss om ytan i Norberg, men jag kom sagt på bättre tankar när kärleken slog ner som en bomb i min själ.
Kattis kom som en räddande ängel och vi hade ett bra förhållande ett par år ihop, vid den tiden kom jag även in på politken, jag satt även i komunen som en ledamot fullmäktige men en viss framgång .
Jag fick vid den tiden även ett nytt förhållade som var en ömsidig intresse av oss båda, vi fick vid en tid även och kunna ha motorcykelsemester  ihop på 80 talet , jag fick ett nytt jobb inom bageri som var slisamt med tidiga mornar , även ett sido jobb i Fagersta folkets hus på kvällsaktivter typ disco,mogendans.
Men dessa alla påverkan slet det på det bra förhållandet jag hade med denna tjej, men livet består av vissa prövningar som man ska gå igenom, jag blev uppsagd på bageriet , men som den jag är så vila jag inte på hanen jag hadde 2 jobb på denna tid på sent 80 tal ,men valde jobb på Secoroc Ab för resorna blev humana från Norberg , men jag upptäckte snart att vara ensam på att bo ensam i ett sk radhus .
Men till sist kom jag i kontakt med en tjej på mogendans som jag inledde ett förhållande med, vi förlovade oss 1991 jag tyckte det kunde vara en bra sak att då flytta till Fagersta , sålde radhuset med en bra vinst .
Hadde tur för under denna tid var det ny regering som lät vår ekonomi i Sverige fly iväg med stora skulder , men som sagt jag hade tur . Jag resde på sem till gran Canaria 1992 man kan se det som en tidig brölllopsresa för jag gifte meig med denna kvinna 19920619 samma dag som Kungen och Silvia , men jag vet inte om denna kvinna verkligen ville gifta sig med mig men men man är ju två om det beslutet? Det gick till 2001 vi hade 1996 köpt hus som gick till kronofogen som sålde detta hur med förlust som innbar en skuld som ajg har än i dag besvär av .
Sen har jag varit fram och tillbaka i  denna kvinnas liv med en viss  mindre framgång enl min syn på saken , med den känsla jag har vill jag ju kunna ge en ny kvinna av mina fina sidor . Jag ser på livet som nu måste det väl vända ?

Jag går i mina tankar och tänker på dig ? Vad är du ? Finns du?  Tänk om vad livet kan erbjuda med denna kille ,nja det får du inte veta om du inte ser mig ? Jag går i solen , jag går där tänker och tänker , fan var är du ??? Tänk vad fint hålla mig i handen i solen ,jag kanske kan laga en fin midddag eller lunch ,frukost på sängen komma in att säga nu har jag gjort frukost .

Men som sagt du finns i mina tankar du tjej som vill se mig , ja MIG  denna kille som har så mycket känsla i kroppen som jag vill dela med mig av ... Slå bort tankar det finns ingen för mig ? nja kanske är det så du ser inte skogen för alla träden som man säger ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0