Torsdag eftermiddag

 Dennna bild är kanske bättre än min profilbild som visar att man kan vara lättklädd på sommaren ,profilbilden är från i somras som änvändes som en profilbild i filmcafe för de som söker roller för film+andra produktioner.
Så för er alla som trodde jag sitter och väntar på oseriösa erbjudande för nudistklubbar,eller andra som tro sig vad är detta? nej jag är en vanlig kille i sina bästa år.

Nu på eftermiddagen ska man försöka hinna en massa, ja då menar jag inte trämassa utan det mest alldagliga som man får lov att hinna mellan alla sk förpliktelser livet kan erbjuda, men hej hopp .

Vet ni vad kängurun i australien är utan ben ? Jo hopplös !! Men det innefattar inte min livsåtskådning ,jag kan anse att om saker uppfattas som hopplöst går nog det mesta att lösa,se bara vad vi lyckades fixa i natt på jobbet ? Ja när vi skulle börja såg det alltså hopplöst ut med alla order som bara föll över oss. Vi diskuterade fram en lösning ,ja vi fixa det . Tur att vi inte var ett gäng kängurun som har övervintrat i Fagersta utan ben ,ja då hade det varit hopplöst så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0