Påsk 09

Jag ska till min mamma på långfredagen o äta lite o umgås med henne en stund .. Sen ska jag även se om min bror har fått ordning på sin dotters lägheten ..

Sen på påskafton ska jag till västerås o ha en mysig stund med Marie som är en fin tjej som vill bjuda på lite mat o lite vin till maten .. Det var sött av henne o det värmer att man kan få slappna av med lite ledigt ett par dar som man har haft dåligt med ..
Så nu är det bara att njuta o låta alla smaker o alla trevliga personer som finns runt mig o det är bara trevligt att man kan få se att det finns en del fina folk .. Ja må bara nämna det att jag fick en dubbelcd av mange idag .. Det var jättesnällt av han .. en förskotts present sa han .. Fyller snart år , men jag gillar inte att fylla mer nu hehe .. Fy att man blir snart för gammal hehe , nej då det kan vara roligt att få lite uppskattning med ..

Men att man fyller snart riktig gubbe nja ? Det visar sig hehe .. Nej nu ska vi bara se tiden an o njuta av lite påskledigt ..

Vi hörs igen snart // micke

Kommentarer
Postat av: marc

lycka till bylle:D:D:D

2009-04-10 @ 03:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0