Datahjälp 090228

Jag har börjat och fixa datan , ja vad händer då ? Kör ihop sig totalt .. Ja det sket sig som man säger på svenska , det var bara att inse nu behövs lite hjälp på traven .. Filerna är inte fixade än ,men det är som de är , jag får ta det sedan när man får tid o en bättre skiva eller vad jag nu behöver ..

Men som sagt jag ringde en som jag vet är rätt så haj på en del felsökningar !! Och Kimmo som denna stora hjäte heter haha .. Han ska ett stort TACK .. Han ville få lite betalt i det vi kom överens om en liten sak , inga stora krav , men det ska klart uppmärksamas i sen lördag em .. Man kan inte få bättre respons och samtidigt få lite kaffe o lite prat om ditt o datt..

Nu är det bara att vara rädd om det som dock finns kvar på disken o min nya externa disk haha .. Ja vad säger man ? Man ska inte lorta med saker man inte kan slutföra , men det gick bra denne gång ..

Skulle lägga in mitt golfspel ,ja då har jag ingen manual med koder haha , men det var väntat nu när man inte kunde fixa datorn ,så det är väl bara att inse att det får med vänta hehe ..

Men än en gång .. TACK för din hjälp .. // micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0