söndag 1/2-09

Undrar om törs skriva så alla förstår ? .. Idag va de lite kläd o rep på förställningen , ja det blir nog bra med de bara vi får öva lite mer på allt som ska sitta innan vi ska ha publik .. Mina personliga saker som inträffar är som jag lite utsvänande tog i förra inlägget som denna inte fatta ? .. Har ni inte sett hur man kan se saker som man inte vill belysa för alla som det inte angår eller ? Men har en sk lösning på det tror ja .. Men men de återstår lite än .. Hur de ska gå får man väl hålla på andra forum tydligen .. Man kan väl se saker på olika sätt , Men som de säger det är inte lätt att vara profet i sin egen stad eller hur det nu va ? Ja glädjs för alla tips man kan få ? Men jag tar det på mitt sätt som man är lärd att göra , men det är en sak som är lätt att uppbringa , men tar man vissa saker i rätt ordning brukar det funka eller va tro du anonyma skribent ? .. Varför läser du inte expressen eller annan tidning o läs o se om du tycker det är lättare att fatta hur det kan vara sån orättvisa i världen med löner etc.. Typ krig o sånt som du kan göra din insats o påverka istället tycker du att jag ska läsa va jag skriver på en blogg ?? Ja tackar o böjer mitt huvud o tycker det verkar hedersamt att få sån uppmärksamhet .. Haha du det är inte lätt att leva i ett sånt orättvist samhälle som har en person som inte fattar hur man ska skriva på en blogg hehe .. Nej nu tar vi nya tag o ger varann kärlek o värme ..

Vi hörs ni som törs skriva erat namn

Kommentarer
Postat av: Leena

Tittar in igen! Hoppas allt är bra! Jag brukar sitta och surfa runt lite och följa en del bloggar. Kul läsning för det mesta. Ett tips bara..tänk på att dela in det du skriver i stycken så blir det lättare att läsa.

2009-02-04 @ 16:34:46
Postat av: micke

Hej Leena .. Tack för det .. du är en go en hehe.. ska försöka det då .. kram

2009-02-04 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0