Teater Molieré ..Den Girige

Kom på att hälsa alla välkomna till våran föreställning som vi spelar på Norrby Teater i Fagersta ..Telenr 0223 12034 .. Vi kommer att ta imot i mars början tror jag .. Biljetter för speldagarna ..


Vi kommer att ha premiär den 21/3 en lördag och den 22/3 -09 återkommer med tider men om vi gör som vi brukar kommer nog det bli på em dessa dagar .

Annars har ni chansen att kolla på dessa dagar med .. ons 25/3 , den 28/3 en lör , 29/3 en sön

Spel i april den 3-4-5 /4 .. dessa dar är fre-sön .. Ska ev vara 8 speldagar .. Men det kan bli mer om vi får tryck på detta ?

Och det ska vi väl få , ni missar en bra o roligt teater som inte kanske är dramaten men vi har spetsat till den så det är vår tolkning av denna pjäs ..

Så nu är det bara att boka in dessa dar o se till att sprida det till vänner o släkt ...

Jag spelar en lakej åt herr Harpagon som är så snål o girig med sina barn , tjänstefolk  o alla som passerar förbi i pjäsen .. Föreställningen ska inte vara mer än ca 1 timme o 20 min är vår plan enl .. staben bakom denna pjäs ..

SÅ VÄLKOMNA TILL FAGERSTA  OCH NORRBY TEATER ..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag och Carro kan komma o kolla :P hon gillar ju att kolla på teater och hon har ju frågat om du inte är med i någon mer,ha ha... Så vi kan ju styra upp d där sen!

2009-02-06 @ 01:21:56
URL: http://emeliejohannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0