torsdag 4/2-09

Ja denna dag var lite att göra på jobbet o hemma .. Fick reda på en del saker när man var på väg hem ..hehe

Ska titta om det finns någon tvätttid i helgen så man kan få undan lite i tvättkorgen ? Men när man inte har en egen maskin får man lita på hur andra ska boka o inte boka gemensam stuga i huset ..

Ja såg på tv 1 i går hur man gör en del mat ? Men de visste ja lite innan , kålpudding som kan vara gott att göra hemma .

Har gjort den i måndags , igår ons blev det kyckling hel från kronfågel som ja stycka upp för att spara lite tilllagningstid .

ja fick en lite undran om du leena ? .. Kan det ev vara min kusse ? eller vem är du ? Verkar vara en mysig tjej som vill göra som jag kollar runt på bloggarna hur man ser på saker som inträffar för oss som är på nätet ?

Det är alltid rolig att få dessa bra kommentarer på bloggen , och inte bara er som vill tro ni kan vara anonyma ..

Det som ni inte vet är att alla datorer har en ip adress som går att spåra tyvärr .. Så det finns en del som jag vet vilka som varit här o lagt vissa saker ? Ok det är bara så .. Vill jag ev spåra kan ja det .. Men nu har jag bara ett par som tror sig kunna lägga vissa koments , som sen går o tror ja inte vet vem du är hehe .. Men leena dig har ja inte kolla på ?

Men det finns en i Fagersta som var här o skrev som trodde ja inte fick reda på vem du var .. Ja vet det nu ..

Fick ett tips av en jobbar kamrat om att kunna dela med mig av viss kunskap av slager , historia etc..

Om det finns någon som finns där ute i cybervärlden som sitter o tänker ?  Fråga på kommer nog kunna hjälpa er med vissa frågor ?

Löser melodikrysset varje helg , o jag har haft rätt nu i 4 veckor i rad .. sparar det på min dator o kollar av inför varje lördag när han drar rätt lösning .. Ja ja lite fusk tycker en del ? Men varför inte kunna dela med mig till mina med människor hehe.. Så kom igen ge mig chansen att hjälpa er .. vi står inför v 7 tror det är nu till helgen ..

Så till vi hörs .. ha det bra där ute o var rädd om er .. från mig till er .. kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0