Fredag 30/1-09

Nu är min dator klart o jag kan börja skriva igen .. Efter en stojig tid är man i gängorna .. Alltså i dator , men i det känslomässiga är det lite annat .. Men tillbaka till det med datorn hehe ..följde den på nåtet och de såg bra ut jag skulle få den i veckan ..Ok jag hämta ut den men den var liksom en annans , men jag ringde och det ordna upp sig till sist ..Och det som oxå var bra är att det som fanns på hårddisken var kvar ... Men sen var det det som varit en följetong , det vekar som tessan går mot ett bättre o bättre , det är bra men när man ser sen att det finns flera som råkar illa ut tänker mest på hon graf i lets dance .. Ja vi vet inte våra öden ,tur är väl de men men var försiktiga där ute kan man bara säga ..
Om man sen ska spekulerar om hur och så ?  Men hur mår du ? ja det kunde vara bättre om man säger så , ja tycker det verkar vara som när man ser en skorstensmur som börjar spricka lite bara lite .. Ska man hinna lägga i mer murbruk i sprickan innan hela djävla skiten rasar sönder .. Ja har letat o letat , men ser påsen med bruk efter vägen .. Där långt framme , ska jag hinna till påsen innan ? Ja ger mig fan på det bara ,, om jag ökar stegen ? Få se var vi är om en stund ..
Hej hopp tjola hopp // micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0