fredag 9/1-09

Oturen verkar inte sluta visa sig med sin närvaro... När man väl hinner skriva ,kolla runt lite på dan ja vad händer då? Jo datorn havererar troligen grafikkortet som har blivit trasgt eller vad? Det som kan vara bra är att nu snart är den tre år så få den översedd kan ju vara bra när man sen friköper den är det kanske ok .. Sen jag belyste på andra fronten kan innebära många faktorer i min tillvaro ..Just nu har det varit mycket runt om kring mig .. Klart  att man kan tycka under vissa stunder att det känns igen som man upplevt tidigare i sitt liv , ja visst men det ska inte innebära negativt för alla som berörs nej fan heller.. Utan tvekan är 09 ett år med en del nya överaskningar hehe ..Ja helt klart får man för inte bara se allt negativt utan det ser kul ut med i allafall denna kommentar från dagen som jag var i vås ... Tack för den .. Den värmde att veta att man kan uppskatta mig på bloggen och mig som den person jag vill leva som ? Ja den glada kille dock fimms i den kroppen som man ska stå ut med alla saker som skulle påverka vem som helst .. Det man skulle fundera på är , om man skulle få så mycket runt en , med detta med tessan, sveket från tidigare saker .. Ja det kan ni inte föreställa er vad som passerat revy ha ha .. Nu väntar tur på v75 i dag .. sen att jag fick ordning på den gamla datorn som inte skärmen funka först .. Ok se det som en vink på att vinna på allt idag ../// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0