Lördag 3/1-09

Lördag var en lite annan dag än vad jag trodde en gång i tiden ? .. Hände lite denna dag .. Fast jag var lite undrande om att få uppleva viss saker .. Jag var på en dejt i västerås ..Man får väl se hur det blir ? .. Sen var det annat som hände `? Uppsala ?  Det blev lite förändringarna där ..återkommer om detta .. För inte stöta sig med en del .. Men det som hände i v-ås måste väl anses som klart positivt ... Men tar inga förutfattade meningar om det än ? Men klart en fin tjej :. Ja klart .. Roligt att ha något bra att se fram till he he .. Men den som lever får veta eller se .. Finns inga självklara saker att komma med än ... Men jag är  klart nyfiken på hur det ska bli med detta


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej nu har jag varit in och kollat lite på din blogg... Tyckte det du skrev om mig var jätte gulligt och jag tänkte bara säga att jag hade väldigt trevligt på dejten. Kram

2009-01-10 @ 01:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0