Måndag 5/1-09

I dag har jag talat med sjukhuset .. Ser bra ut nu , ska åka dit ev på torsdag får sällskap av min bror som har en viss vana av detta sjukhus i uppsala .. Kan vara bra så jag inte kommer bort hehe , ja då kan man se med egna ögon och få lite mer om hur det står till med tessan , är lite undrande varför fortfarande ? Varför det liksom kom upp ? Det måste väl vara en orsak till att man blir drabbad . Man vill ju veta om man själv kan hamna i samma gjej ..?? Ja inte kul att man ska hamna på sjukhus , ja har ju haft en del sådana anfall som man inte vet vart det härrör ... Sen mitt i allt elände kan väl se det med andra ögon om det kan bli något i västerås ? Nja .. Lite tidigt att säga men klart bra  So far so good .. If I can be a fine fellow then we talk .. hehe .. I can say , I want to be serios , and give all of me to that nice girl ..Promise you that ..
Back to mig .. Ja vad kan man säga .. jo dettaStill be like the photo .. Så då tillbaka till micke .. Ja då återkommer jag .. // hej så länge // micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0