Torsdag 8/1-09

Idag .. var jag till uppsala och hälsa på .. Kan vara lite svårt att se hur en aktiv tjej bara ligga så där .. Jaja vet hon har gått igenom en stor sak detta , men det är bara att bita ihop och behålla lugnet ..Hade min bror med mig han är mer van vid detta .. Men det ser bra ut nu , men det kan inte kalla det över än enl läkaren skulle man kunna skönja mer hur allt gått ev tisdag nästa vecka .. Så det är bara att hålla tummarna .. (även fötterna) .. Och sen hur det ser ut på den andra fronten ..Nja lika där man kan inte säga ? Tycker mig känna igen mig .. Det är nått som inte stämmer ? Men lika där man får väl avakta och se .. Men som sagt det har jag sett förr med .. Kommer att sluta med att det är som i den där berättelsen om han som gick till skräddaren .. Det var en kille som fick ett tygstycke som hette tödde ..Som ville ha en kostym gjord .. Kommer inte ihåg hela , men det slutar med att det blir bara en  tummetott av hela stycket .. eller rättare sakt ingen ting .. Ja så känner jag lite idag fredag ..Men kommer att tro till det sista /// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0