Vardag på nyåa året 2/1.09

Ja tillbaka .. Det har varit lite omtumlande på att kunna skriva något .. Men nu ser det bättre ut för den som jag haft tankarna på .. Nu är det bara att hålla tummarna på att det ska sluta med att allt går bra till sist .. O det ska det banne mig .. Skönt att veta att man kunde ladda kroppen med att få lite ledigt ,,, Ska nog fara ner till uppsala när jag vet att allt funkar praktiskt , och att jag vet att inte tessan blivit flyttad till annat sjukhus .. Kan vara bra att veta var man ska åka , läget var lite skört ett tag .. Men om inget händer är hon kvar .. Men jag är liksom inte den första som får reda på saker , det finns närmare anhöriga som får info före mig .. En av hennes systrar har lånat min bil då jag inte eller kunde åka ner ..
Nej men idag får man prova med att ev kolla på Jvm hockey på tv (om de nu visar det) .. Ja vill kunna koppla bort tråkigheterna och fokusera på annat .. Vi får välan se ... // hej hopp fr micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0