Fredagen

När jag kom hem så ringde en granne och ville jag skulle komma över .. (Var inte från 3B) hehe ..
Lite senare när man fått ett par drinkar och lite i sig blev det Dicken hehe .. Och jag kom hem utan att varit på en annan plats som det slutade i mars 08 hehe .. Nejdå det blev lite yr i mössan men det funka bra tog 3 öl där nere så det var inte direkt så stort fylleslag .. Men klart det var ett tag sedan man blandade .. Men men få se om det går bra nu i veckan ska nog börja på allvar med mina sk memoarer på datorn då ..

Ha det // micke

Kommentarer
Postat av: lag 22

Sup inte för hårt!! vi saknar dig på lag 22:)

2009-06-18 @ 04:45:08
Postat av: micke

Tjena .. TACK killar och tjejer hehe .. Nej då blir nog lugnt ,men men man vet ju inte om det kan bli något ..Men vi ses nästa vecka Em .. Skål på er!! Nej då Men ån en gång snäll tanke

2009-06-18 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0