Sömnproblem

Ja har haft det svårt att koppla av o sova på nätterna , ja det verkar vara ett problem som jag delar med många enl text tv sidan lör .. Jag har varit o besökt våran företagsdoktor som berättta lite om vissa tips man kan göra ..

Man kan ev gå ut och gå ca 40-45 minuter o lyssna på fåglar och njuta av det fina vädret ? Ja ja det kan man väl hehe ,säger han till den mest motiverade o röra på sig haha .. Men det ligger lite i det ?  Tittar man ut nu så varför inte man ska inte klaga på vädret som vi fick söndag ..

Men som ja berätta förr , det finns en vän som står i sin ensamhet i ett garage , den vännen vill med ut o se på deet fina vädret ? Ok nog om det , jag fick utskrivna piller för att kunna sova riktigt på natten .. Ska vara ett medel för att kunna gå vidare med en del saker som har varit som en skugga över mig .. Ska man kunna gå vidare med vissa saker måste man enl doktorn vara utvilad .. Så det är bara att göra det .. Så får man se sen då om man ska kunna bli som folk när man fått ordning på att inte kunna koppla av och sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0