Lagat min bil inför ombesiktning

Ja kunde laga min bil med en bromsslang höger sida , fick hjälp av min snälla bror att fixa detta .. Men kan berätta en rolig sak som hände hehe .. Jag skulle lufta bromsarna sen ja fick bort den gamla slangen .. Peter satt med en slang för gamal bromsolja , skulle sätta mig i o trycka på bromspedalen för att kunna pumpa upp ett tryck , men ja ropa till peter det finns i tryck ? ... Han kom o kolla , ja det var ju inte undra på när jag satt o tröck på kopplinspedalen .. Vilken idiot man är hehe ,, Ja sa det till brossan varför sa du inte det åt mig då ? - Du är väl en idiot ? Men han är väl för snäll för det ..
Snacka om skrotnisse hehe man känner sig som det .. Men nu ska jag bara få ombesiktiat på tis tänkte ja ..få se då om den går igenom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0