Mötet i Stockholm lördag

Ja det kom sig att jag åkte ner o sen blev det lite strul med att jag inte hade med mig min lapp var mötet var ??
Ja men som tur var är det fint väder o jag fick gå runt i ca 8 km i stan .. Svetttigt med ok , sen var det stockholms maraton i stan gick förbi centralen där jag var .. Så jag såg tv 4 sände därifrån hehe då vet alla ? Ja ja linsluset i mig hehe , men efter ett tag tog solen ut sin rätt bara gå in ett tag på centralen ..
Ja då upptäckte jag det gick inegt tåg 1807 till göteborg som jag skulle åka med till v-ås ?
Ja gick då till info för SJ för kolla det , ja visst det var så att resbyrån som bokar för okq8 hade satt mig på ett tåg som gick 30 juni ?? Undra på att det var sura på tåget när jag åkte ner med plats biljett hehe jag flytta på en som satt på nr 3 från v-ås haha ... Men då kom det sig att det blev att jag fick åka till köping o åka buss hem därifrån .. Jag och åka tåg är inte bra .Men nu när jag ska åka till stockholm 8/6 ska jag kolla att det är rätt innan jag drar i väg så man kommer hem igen den 12 /6 annars får man lifta hem denna fredag hehe ... Ja ni får väl se hur det går då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0